لـــطـفـاً پـایــــ صـــحـبـتـمــ بـــنـــشـــیـــنــ






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


sOOzeDeL


پای صحبتم بنشین حرف زیادی نیست

 

حرفهایی که تو میدانی تکراری نیست

 

 

 

   باور کن دلم مثل دیروز تنگ شده است 

 

گوش جان بسپار کار سختی نیست 

 

 

 

        می دانم خسته ای اما طاقت بیار امشب 

 

     از من مرنج  دیگر طاقت صبری نیست 

 

 

 

     باور کن تو هستی دلم  تنگ  نمی شود

 

     چه کنم جز دوری تو مرا دردی نیست 

 

 

 

    چه خبر ؟ جان ِ چشمانت بگو با من 

 

     مرا جز این دل خسته که حرفی نیست! 

 





mohammad.eos

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:sohbat del,صحبت دل,,ساعت22:51توسط mohammad | |